halloween

Hoppas alla skräms, får godis, busar och blir skrämda idag då. Själv kommer jag ha tråkigaste dagen, haha tragiskt. Men jag blir skrämd bara jag kollar mig i spegeln så den delen är ju avklarad hahah nej skämt åsido.

Var ute och släppte ut Bonnie vid 7 och försökte somna om efter det men det gick inget vidare så jag gick upp och åt frukost istället. Tar nog och går ut och springer senare. Tar åtminstone med mig träningskläder så jag kan cykla med pappa eller springa med min bror i helgen.

Blev ingen dressyr igår faktiskt, hoppade istället hehe. Får ta dressyrpasset idag istället.
Ställde fram en tvåkombination och 2 andra hinder. Hon var jätteduktig! Allt flöt på superbra. Sista hoppen låg på 1m/1,05m och hon tveka inte en sekund vilket glädjer mig. Mamma fick inte filmat sista sprången då filmen blev så suddig att man inte såg någonting. Om ni undrar om höjden haha.

 
 
 


Kommentarer:

1 Lovisa:

skriven

Hej! Satt och kollade lite stamtavlor och såg att min fd häst tydligen hade ett syskon (samma mamma) och det var din Bonnie! Storasyrran är 160 och mörkbrun, så egentligen är de väl inte jättelika men de har likt ansiktsuttryck i alla fall :) Jättekul & måste säga att din Bonnie är väldigt fin!

Svar: Jaha vad kul! Madame Butterfly va? Haha ja Bonnie är sin pappa upp i dagen, man kan knappt se skillnad på dem. Hennes mamma har hon knappt fått någonting ifrån förutom storleken då pappan var B-ponny hahahaha. Själv är hon 147,5 cm!

Tack så jättemycket, hennes syster är allt fin hon med!
Malin Eriksson

2 Lovisa:

skriven

Precis! Nej Madam fick ingenting från mamma Kendy heller egentligen, det är bara huvudet som är väldigt likt. Har själv ridit deras mamma och det var inte en jättetrevlig häst (riktig pissmärr, haha), så jag får hoppas att även din Bonnie har en bättre inställning!

Svar: Hahaha!Bonnie är jättesnäll! Väldigt rolig är hon och kan vara lite busig ibland. Hon har en stark egen vilja också (rödhårigt sto som hon är, så är det väl kanske inte så konstigt) haha.
Malin Eriksson

Kommentera här: