lysekil

Hej på er!
Har tillbringat ungefär hela dagen i lysekil på havetshus. Min lillebror tyckte det var jättespännande, eller det tyckte ju jag med. Men för mig var det väl mest spännande att ta kort på fiskarna istället haha.
Fick faktiskt några fina bilder trots den dåliga kameran på iphone4.
Vi stannade där rätt länge innan vi åkte hem till farmor i brastad och åt mat. Praise the lord för farmors mat, herregud.
En sak jag kom och tänka på när vi gick bland husen i brastad var att... stackars barn och ungdomar som växer upp i brastad. Asså shit, det måste nog vara ett av det tråkigaste ställena att bo på någonsin. Inte nära till någonting. Lysekil ligger ju rätt nära, men komigen lysekil är ju booooooring det med. Mysigt på sommaren är det dock...väldigt.

Nu sitter jag här i min säng och tjockar mig med chips och choklad. Jag har börjat äta väldigt mycket choklad. Min hy verkar knappast påverkas eller bli sämre än vad den redan är så ät på bara mallan. Dock har jag ätit tillräckligt så så fort jag bara tänker på choklad mår jag illa.
Nu ska jag se på paranoia för andra gången och här är lite bilder från idag på samma fula (coola) fisk:

 
 
 



Kommentera här: