känns som vi bor på antarktis

Tjoooo

Min käke har fastnat. Helt stuck är den, poffpang fast. Jag har haft så förut, men med lite övningar för att tänja ut den så har den lossnat av sig självt. Men idag har den varit fast hela dagen. Det gör mig väldigt orolig. För jag vill ju inte ha det såhär hela tiden. Kan knappt äta. Får ta minimala tuggor då jag knappt kan öppna munnen och tugga kan jag inte heller speciellt bra.
Skitjobbigt verkligen och hoppas det försvinner under natten..

Idag har jag även klippt mig. DET GÖR JAG ALDRIG IGEN (skämt åsido, klippa sig måste man ju). Jag hatar att klippa mig. Känns som man lägger hela sitt liv i någon annans fria händer och dom kan göra vad dom vill. Lite jobbigt också när frissören inte lyssnar på hur man vill ha det.
Men en sak jag är fast besluten om är att INGEN SKA NÅGONSIN, NÅGONSIN EVER FÅ KOMMA I NÄRHETEN AV MIN LUGG MED EN SAX IGEN. Jag ser H.E.M.S.K ut. När jag satte mig i bilen så bröt jag ihop totalt, jag bara grät och grät och grät och grät. Värsta jag sätt på länge, hatar det så mycket.
Resterande hår blev väl okej, men jag kommer aldrig kunna lite på en frissör igen.

Skoldagen idag var jätte chill. Förmiddagen spenderades på ungdomshälsan och efter det gick vi och åt lunch på eat. En tallrik med pommes. Efter det hade vi bara idrott och sen hemkunskap.
Imorgon ska vi bada med klassen, woho taggad.. eller.

Longerade Bonnie idag! OJojoojojoj vad fin hon var. Använde gummisnodden få henne och hon fungerar så bra med den. Det tog runt 5 minuter eller någoting innan hon började slappna av men åh så avslappnad och fin hon blev. Hon fick ett underbart steg och lyssnade OTROLIGT bra på min röst.

Nä, nu ska jag sörja över hur jag ser ut och komma på ett sätt för hur jag ska klara av skoldagen imorgon.

detta känns lånt borta nu, usch vad kallt det har blivit....

Kommentera här: