inte min dag idag

Som rubriken lyder har det inte riktigt varit min dag idag. Eller till och börja med gick det väl helt okej. Tills jag efter mycket tjat gick med på en cykeltur med pappa.
FYF*N vad jobbigt, 3 hela mil cyklade vi.
När jag är ute och cyklar med pappa kan jag inte hata honom mer, men när jag kommer hem kan jag inte älska honom mer för att han dragit med mig ut på sånna där cykelturer. Fått oerhört bra träning idag!
Men jag grät mig dock igenom hela turen.
1. pga av jag var så fruktansvärt grymt trött.
2. för att mina vita converse blev förstörda.
3. för att det kröp kryp överallt på min kropp.
Sista andledningen var den största orsaken till att jag grät. Det höll i sig ända tills vi kom hem och ett tag efter det.
Det var nog första gången i mitt liv jag fått sådan panik. Mitt hår var fullt av små j*vla spindelkryp, dom kröp i ansiktet, på ryggen, på benen, ÖVERALLT. Jag grät och grät och grät och GRÄT och försökte hysteriskt få bort krypen. Fick tillslut slänga av mig kläderna och ställa mig i duschen.
Känns fortfarande som om dom följer efter mig överallt.

Cykelturen gick inte jättebra den heller för den delen. Ramlade hit och dit och cykeln styrde sig själv. Hatade allt och alla en stund där. Menmen bara att sätta sig på cykeln igen och trampa.
Sen missade vi tåget också för att det tog så lång tid när vi var ute. Så pappa fick köra oss in till stenungsund.
Sen gick går det även bra för SD i valet och åh, nej ingen bra dag idag.

Har precis duschat (på riktigt denhär gången) och ska alldeles strax sova. Kommer vara extremt trött imorgon...

 


Kommentera här: