home

Kom hem från skolan för en stund sedan och stekte lite pannkakor till mig själv. Går till stallet alldeles strax, vet inte vad jag ska göra med henne. En uteritt kanskeee. Eller så rider jag inte alls, fast det hade varit väldigt, väldigt bra om jag fick gjort det faktsikt då hon endå kommer få vila lördag och söndag.
Måste skicka in ett träckprov denna veckan också. Fast det kom jag på nu att det hinner jag inte. För isåfall måste det göras idag och läggas på posten innan 18.00 vilket är ganska omöjligt att hinna då Bonnie vägrat bajsa när jag vill att hon ska göra det. Hon gör det bara då jag inte har träckprovet nära tillhands...
Så det får bli av nästa vecka då, även om det skulle varit gjort för 2 veckor sedan.....

Bild från förra hösten om jag minns rätt, haha hon är så söt

Kommentera här: