skäms

Jag blir så jävla förbannad. Ursäkta mitt språk, men jag blir det.
Detta inlägget är rikat till alla otacksamma människor och speciellt barn här i världen.
Jag accepterar inte, tål inte, och blir så jävla arg när folk säger att mat är äckligt. Det finns människor som aldrig får mat, som skulle göra vad som helst för att få maten du kallar äcklig. 
Många människor som bor rika länder är så otroligt bortskämda och otacksamma och det gör mig illamående.

Vad min lillebror sa idag vid matbordet fick mig att börja gråta av ilska. Jag GRÄT av ilska. Så arg var jag.
Han hatar lax, eller han har fått för sig att han hatar lax. Han gjorde klart för mig ungefär 6 gånger att maten var väldigt äcklig.
Jag brydde mig inte om honom men tillslut fick jag f*n nog.
Jag sa till honom att det finns barn ute i världen som skulle göra precis vad som helst för att få den laxen som du åt nu. Man säger inte att mat är äckligt. Vissa barn får aldrig mat, ALDRIG.
VET NI VAD HAN SÄGER DÅ?!?!?
HAN SÄGER "OCH?", och där tappade jag det totalt. Jag blev så arg att jag inte ens fick fram ett ord.

Han är ett barn, jag förstår att han är ett barn. Han förstår väl inte hur världen fungerar än. MEN jag accepterar inte att han säger sånna saker.

Att världen är så orättvis gör mig så ledsen. Vi klagar på att allt från himmel och jord när det finns människor som har det så otroligt enormt mycket sämre än vad vi har det. Vi ska vara glada att vi ens har två fungerande ben eller att vi överhuvudtaget lever. Kan alla bara lära sig att älska livet och VARA TACKSAMMA FÖR ALLTING DOM HAR OCH FÅR?
 
Tack, behövde få ur mig detta. Jag älskar min lillebror väldigt mycket och kommer alltid göra.

 

 
 







Kommentera här: