regnnnnnnnnnn

Hej på er. Jag lever, lovar.

Vi har börjat träna inför luciatåget på kören nu, hade jag fått välja hade jag väl kanske inte gärna varit med i luciatåget men... aja haha. Det blir väl kul, och pinsamt.

Min pall är klar nu. Vet inte om jag berättade det men jag gjorde en pall i träslöjden och färgen jag ville ha fanns inte så jag tog helt enkelt med den hem och målade den. Nu har jag även chabby chicat den och den blev jättefin. Inte alla som gillar det, men åh jag tycker det är jättefint. Sådan mor sådan dotter.. eller?

På tal om fint (haha?) så längtar jag så FRUKTANSVÄRT mycket tills jag köper min egna villa, ha en familj och får INREDA MITT EGNA HUS. AHH, fatta. Jag får inreda mitt egna hus precis så som jag själv vill ha det. Jag vill gärna ha ett fräscht och fab hus med mycket vitt, ljust och mysigt. Åh jag längtar så mycket. Skaffa mig ett underbart jobb med grym lön, ha en man och två döttrar som rider. Perfektion.

Men det är några år kvar och just nu är vi här och nu. Ligger i min säng och funderar och planerar dagens ridpass. Cavaletti och mycket övergångar från galopp till trav och trav till galopp tror jag att det blir.

 

Kommentera här: