lördah

Åh vad underbart det var att få sova ut för en gångs skull. Låg och drog mig i sängen en stund innan jag gick ner och åt frukost och målade min pall som jag gjorde i klart i träslöjden i fredags. Det fanns inte den färgen jag ville ha, så jag fick måla den hemma istället. Det blir jättefint!

Efter att pallen var målad städade jag mitt rum. Det behövdes kan man säga och jag hittade 1 000 kronor som låg på golvet under sängen. Ops, men oj vad glad jag blev haha.
Det blev jättefint nuu. Dock håller det sig nog inte så jättefint länge till...

Vid 1 kom klipptjejen och klippte Bonnie. Åh så fin hon blev och hon som klippte var jäätteduktig!

Vid 4 tog vi en uteritt som från början var tänkt att den skulle bli väldigt kort, men var hemma igen efter 2 timmar. Direkt efter att jag satt min fot innanför dörren ställde jag mig i duschen och nu sitter jag här i sängen med hårinpacking. Jag och mamma bakade morotsmuffins med philadelphia fyllning förut. Muuuums.

Ska gå ner och skölja ur hårinpackningen nu, tvätta ansiktet, provsmaka en muffins och mysa ner mig i sängen och kolla på titanic!!!



Kommentera här: