2 oktober's ridpass

Åh idag gick det jättejätte bra. Var ju bara tvungen att använda hindrena nu när dom äntligen är tillbaka igen. Så jag la fram en lång cavaletti och ett räcke med en bom framför och en bom bakom. Jag använda inga speciella mått på varken cavelltin eller hoppövningen. Körde på ögonmåttet och mitt ögonmått är helt magiskt. Alla avstånd var helt perfekta.

Bonnie skötte sig prima, väldigt pigg. Men det blir så så mycket roligare att rida då!
Ibland sprang hon kanske på lite väl mycket men vi löste det efter en stund.

Någonting som måste prioriteras NU är att klippa Bonnie. Hon var så fruktansvärt svettig efter ridpasset, ojojoj. Hon ser ut som en liten nallebjörn och hon är jättesöt, men måste klippa henne nu. Har ingen klippmaskin själv då vi inte hunnit köpa det så vi får ringa hon som brukar komma och klippa. Onödig kostnad menmen...

Nä, nu måste jag plugga inför so-läxförhöret imorgon.
Så här såg ridpasset ut idag, min kreativa picasso-sida utnyttjade jag i keynote haha.

Egentligen var varje bom upphöjd med en bom på varannan sida.. men det visste jag inte hur jag skulle göra så det fick bli såhääär.

Kommentera här: