söndag kväll

Tjoho på er. Nu har bloggen fått lida lite igen haha, sry.

I fredags direkt efter skolan gick jag ut och gick/sprang med Ida. Alltid härligt att röra lite på sig. Gjorde inte så jättemycket mer av den fredagen. Kollade såklart på idol och åt mängder med chips.

Igår, herregud vad gjorde jag igår? Jag har absolut inget minne av vad jag gjorde igår, shit vad läskigt. Eller jo, jag red på kvällen. Ett ganska lagom kort dressyrpass barbacka. Hon var såååå fin, shit.

Idag dååå. Fick sovmorgon och sov till 10, åt frukost och gick till stallet vi 1. Blev en underbar uteritt.
Denna helgen har temperaturen ute varit perfekt. Inte för kallt och inte för varmt. Perfekt.
Förut vid 5 fick jag mig ett ryck, jag var bara tvungen att gå ut och springa. Fick med mig mamma och vi åkte till elljusspåret och sprang. 5 kilometer utan avbrott. Iochmed att jag typ aldrig springer så blev jag förvånad över mig själv haha.

Nä, nu ska jag duscha, plugga lite grann och soooova. Kommer sova så fantastiskt gott inatt.

throwbackkkkk, saknar att ha någonting like this att fota

Kommentera här: