iphonesssss

HEJ
Tisdag idag då, vad har hänt idag?
Hade ett begreppsförhör i no på morgonen, sedan idrott där vi ska koreografera en dans till 70-tals musik haha.  Sedan hade jag bara en oändligt lång svenska lektion fram tills vi slutade.

När jag kom hem ställde jag mig och gjorde lite pannkakor, och när mamma kom hem fixade vi med hennes iphone. En iphone 4s fick det blir för henne, den är tillräckligt komplicerad för henne hehe.
Jag passade på att återställa min mobil också när vi endå var igång och allt.
Allt detta iphonefixande slutade med att jag och mamma bytte mobil. Hon fick min och jag fick hennes nya. När jag redan fått stå ut med min iphone 4 i snart 2 år ska jag stå ut med min nu 4s i iallafall 2 år till. Åh jag kommer aldrig få en iphone 5 eller 6. Nu låter jag som världens mest bortskämda unge, fy. Men jag vill ha en braaaa kamera, men 4s har ju (tydligen) mycket bättre kamera än 4:an. Så detta blir säkert bra.

Blev så fruktansvärt trött på alla dessa inställningar som skulle göras på mammas (min? gamla? whatever) så jag har inte orkat fixa min egna. Får ta och göra det innan jag går och lägger mig.

Red förresten bara ett "vanligt" ridpass i ridhuset, tränade övergångar. Trav-galopp-trav-galopp osv...
Hon skötte sig prima, jättefin var hon.

Imorgon i skolan ska vi på en föreläsning om temat "kärleken är fri", han som föreläser är as skön så jag antar att det blir en ganska go dag i skolan imorgon.

Nu ska jag kolla portkod och sen ska jag sovaa, natti

 

Kommentera här: