trötthet och tåg

Jag borde sluta blogga såhär sent, för då har jag redan kollat klart mina vanliga avsnitt av lost, kollat facebook för sista gången och då är jag redan dötrött.

Tågresan var skitlång, jag är ju bara van vid att åka 30 minuter fram och tillbaka mellan mamma och pappa. Men nu var det 1,5 h. Huuuur ska jag klara mig ända upp till stockholm om några dagar. 3 timmar tåg??
Pappa gjorde iallafall jättebra ifrån sig på tävlingen, stolt dotter <3
Var hemma runt 6, gick in genom dörren, tog av mig skorna och gick raka vägen upp till min säng och somna på 3 sekunder. Sov till 8, fick tvinga mig själv upp då. Hade väl inte haft något emot att sova ett tag till. Men icke sa nicke.

Nä, får väl ta och sova. Imorgon kommer farmor in hit med sin gudomliga maaaaaaaat *__*

 

Kommentera här: