trött, tröttare, tröttast

aaaah mina fötter och herregud vad trött jag är. Vi bara går och går och går och går och gåååår. Igår var vi tvungna att gå hur långt som helst för att få tag på något att äta till kvällsmat och idag har vi ständigt gått från 12 till 18. Först gick vi till sergelstorg och köpte lite kläder och vi hittade en hööks affär som jag självklart var tvungen att gå in i. Fick med mig ett schabrak, en grimma, ett par boots och 2 grimskaft. Köpte mig även ett par urban project skor så efter dagens köp är jag en glaaad tjej.

Efter det gick vi till gamla stan och...gick runt haha. Jag tyckte inte det var så mycket att se så jag ville mest bara där ifrån heh. Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gör. Vi hade tänkt att kolla på bio igen men det verkar inte gå någon bra film :(

Dom andra sover så jag kanske tar och sover en liten stund jag med.

 

Kommentera här: