hurtigt

Direkt när jag kom hem till mamma vid 7 tog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang. Helt underbart väder att springa och hälsade på Bonnie en stund på hemvägen.
När jag kom hem gjorde jag kvällsmat bestående av smoothie, knäckebröd och.. en kladdkaksmuffins. Herregud. Här har jag nyss varit ute och sprungit och det första jag gör är att trycka i mig en muffins. Men den gör nog knappast någon skillnad.
Nä, men jag ska ta tag i träningen nu på allvar. Haha nu låter jag så klämkäck.. men jag SKA få dendär kroppen alla tjejer har på fitspo kontona på instagram. Tror ni jag klarar det? hahaha...

Plågade magen, rumpan och benen en del förut. Ska nog göra det en stund till nu och efter det hoppar jag in i duschen och duschar av mig hela veckan. Fräschar upp mig och taggar inför första riktiga skolveckan med vanliga lektioner.

 

Kommentera här: