dåså

säng ljuva säng. Har suttit och redigerat klart alla bilder från idag. Måste säga att mamma faktiskt fick helt okej bilder för att vara första gången hon håller i en kamera typ. Duktig mamma och tack för alla bilder, 700 bilder klickade hon <3
Jag måste iallafall skaffa ett till objektiv så att jag kan zooma ordentligt. Måste ju beskära bilden i iphoto, därav kvalitén på vissa bilder.
 
Gud, dagen har varit jätterolig. Vi lastade Bonnie och åkte till svartedalen. Först red vi en uteritt på världens finaste ridvägar och i mysigaste skogen. Efter det åkte sadeln av och jag bytte om till bikini och så gick vi ner till sjön och simmade/badade. Bonnie tyckte det var sååå roligt och hon älskar vatten, likaså jag! Vi badade ganska länge och hade så roligt så haha.
Sedan lastade vi och åkte hem, hur enkelt som helst. Detta får vi verkligen göra fler gånger!

Borde sova nu, men jag vill inte sova så då tänker jag inte sova. Pappa ska tävla imorgon. Han ska cykla från strömstad till någonstans i Norge så jag och min bror tar bilen från strömstad till stället i norge och kör hem pappa. Om han inte får för sig att han ska cykla hem också. En gång cyklade han till skövde och hans vardagliga träning är väl från uddevalla till lysekil och tillbaka. Haha nej jag vet inte men han kan cykla sjuka sträckor ibland.

Här är alla bilder från idag, ne inte alla.. men dom flesta. Vissa är mindre fina än andra hahahha men jag bjuuuuder på dom.

 



Kommentera här: