badabadabada

Heellluuu
Idag gick jag upp runt halv 10 och ställde mig i duschen nästan direkt. Efter det mötte jag upp Emelie och Ida och vi cyklade in till stenungsund för att handla lite saker. Sedan cyklade vi hem och inte långt efter det cyklade jag med Emelie (och hennes pappa) och badade. Oj vad länge vi badade och herregud vad trött jag var när jag kom hem. Men ingen ro och ingen vila. Fick gå bort till stallet direkt när jag kom hem och fylla på vatten till hästarna.
Ville bara lägga mig ner på marken och skita i allt eftet 50 liter haha, men tvingade mig själv att ta 50 liter till. Efter det gick jag hem och ställde mig i duschen för att tvätta av mig allt salt. Usch.. tror jag svalde mer salt idag än vad som egentligen är bra haha.

Nu ligger jag här ute på altanen i solstolen med täcke, kudde, dator... och allt detdära. Som dom senaste 2 dagarna.

 

Kommentera här: