12 augusti

Igårkväll tog jag och min bror en kvällspromenad på ca 85 minuter. Nästan rekord... Herregud vad fort vi gick. Hälsade på Bonnie på vägen hem och givetvis hade hon lyckats få av sig grimman. Att leta efter den är som att leta efter en nål i en höstack i den stora hagen med det höga gräset. Åh aja då var jag 1 grimma och 1 flugpannband fattigare :/ Men vem vet den kanske kommer fram någon gång.

Dagens ridpass då. Red en stund på ängen (OMG vad fin hon var, såå samlad i galoppen) och tog sedan en kort, kort uteritt och hoppade tillsist över en bänk i ridhuset. Allt i ett och samma ridpass. Angående bänken, våra hinder är sålda. Om jag inte redan sagt det, det har jag säkert.. men jag är fortfarande helt förkrossad. Inga hinder = katastroooof. Inte ens en bom har vi kvar. FML.

Nu ska jag plåga min mage lite med plankan och situps, sen ska jag duscha, äta kvällsmat och kolla serier. En ganska vanlig mysig tisdagskväll.

 
 

Kommentera här: