1 vecka kvar

Om 1 timma är det bara 1 vecka kvar till skolan börjar. Nian... oj. Känns inte som om jag ska börja i nian haha. Nationella....herregud och ny klass som inte verkar jätte lovande. Meeeeen jag kan inte undgå att tycka att det faktiskt ska bli lite roligt också. När man väl fått vänja sig vid klassen så tror jag vi kommer tycka om den också, precis som förra året då vi hatade den nya klassen vilket nu slutade i att vi älskade den.
Älskar förövrigt skolan vi går på, alla känner alla typ och lärarna är jättesköna haha.

Jag längtar faktiskt lite efter att få göra iordning sig på morgonen, åka skolbuss, lära mig saker och räkna matte. Okej det sista överdrev jag nog lite, matte längtar jag väl knappast efter. Men när man väl förstår matte så är det faktiskt kul. Man blir lite stolt över sig själv.
Längtar framförallt efter att komma in i rutinerna. Gå upp, fixa mig, gå till skolan, komma hem, äta, rida, plugga, duscha, sova. Dagarna brukar dock bli väldigt tajta och ibland önskar man att det fanns nåågra fler timmar på klockan.
Har iallafall bestämt mig att förbättra mina betyg ännu lite mer och jag ska framförallt bättra mig med pluggandet. Det brukar ganska ofta få lida då Bonnie tar väldigt mycket tid.

Så ja.. jag tycker det ska bli roligt och spännande med skolstarten men om 2 månader kommer jag inte känna likadant. Det kan jag lova ;)

Och om 2 dagar fyller jag 15 ååååååårrrr. Gamling.
Och om 3 dagar bär det av till stockholllllmmmooo.
så bäst är hon.

Kommentera här: