Igåååår

Skrittade jag somsagt ut Bonnie barbacka igår. Herreeee vad hon var pigg, trippa fram, öronen fram och ett bocksprång fick hon till också haha. Hon var som en tickande bomb som man inte riktigt visste när den skulle sätta av i galopp haha. Men det gick finfint. 
När jag kom hem packade jag och åkte hem till pappa. 

Idag vid 3 åkte vi hem till farmor för att äta julmat och ha det allmänt trevligt eftersom att hon åker upp till stockholm och inte kan vara med oss på julafton :(
Så få självaste julafton har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska göra xd
Men på måndag åker jag hem och hämtar massa kläder och annat för mamma kommer och hämtar oss på juldagens morgon och vi åker direkt till kungshamn för att fira jul med släkten. 
Ska även passa på att ge victoria hennes julklapp!



Kommentera här: