ohmajgad

Som jag nästan redan visste var det inte alls jobbigt att gå upp. Men oj, det kom ikapp mig senare.
Affären kom upp i tid och det gick superbra hela dagen!
Vid 4 tog jag bussen hem till uddevalla för att laga mat. Jag hade inte ätit någonting på 13 timmar när jag äntligen satt och åt hemma. Skojar inte när jag säger att det kändes som om jag skulle svimma på bussen haha. Men jag får faktiskt skylla mig själv, jag ville inte ha något. Jag ville inte slösa någon annans pengar på mig, och billigt var det inte. Oj inte ens i närheten.

Förut följde jag med min lillebror när han skulle "gå" (säger man gå) bus eller godis. Men det varade inte länge, han blev totalt vettskrämd av en hund som jagade honom. Så då ville han inte mer och då fick vi la skita i det då. Dåligt att folk inte kan hålla i sina hundar :(

Kan vi alla bara ta en tyst minut och inse att det är 1 november idag? HUUR deprimerande är inte det då? Fast HUUR mysigt är inte julen då?? Julafton och julen överhuvudtaget överväger kanske depressionen om att jag snart är gammal och skruttig.

 

Kommentera här: