6 noooovv

Okej en kort liten utvärdering av dagen och hoppträningen då.

Var på nösnäs halva dagen och följde med 3 olika inriktningar som jag ville veta mer om. Jag valde samhäll, naturvetenskap och barn och fritid. Inget av detta gjorde mig ett dugg säkrare på vad jag ska välja. Haha jag orkar inte. Jag börjar verkligen bli lite stressad nu.
Jag är iallafall fast besluten om att jag inte ska välja natur. Bryter traditionen nu men, jag pallar inte med det programmet. Eller jag vet inte, jag veeeeet inte. Hatar gymnasieval.

Hoppträningen gick faktiskt bra. Vi tränade på att korta och länga galoppen mellan 2 hinder på långsidan. Sedan las det bara på fler hinder och tillslut blev den en hel bana.
Jag kunde allt ha ridit ganska mycket bättre... vet inte var det var med mig idag.

Idag har det ju varit så in i h****te kallt asså. Förstår inte hur jag ska klara av 4 månader i denna kylan. Jag hatar att frysa, usch. Ville bara gråta när jag var i stallet innan vi åkte till träningen. Men åh vad varm och go jag blev när jag red haha.

Nä, godnatt!
 





Kommentera här: