första skoldagen...

...var så fruktansvärt tråkig. Däremot kul att få träffa alla igen men herregud vad otaggad man blir när det börjar såhär tråkigt. Bara massa tråkig information.
Det har regnat heeeela dagen idag också och givetvis skulle det spöregna precis när vi skulle gå från bussen till skolan. Jaaaa men braa, sådär första dagen då man inte vill vara blöt.
Deppigt väder verkligen.
Det enda bra var väl att vi slutade 12.25... minnen från när man var liten och slutade 12.25 varje dag :')

Direkt när jag kom hem bytte jag om till mjukis och nu sitter jag här i sängen med Alice i knät. Fyra dagar utan oss har hon fått vara och herregud vad glad hon blev när vi kom hem.. och jag blev lika glad över att se henne.
Rida ska det göras idag också, har saknat min lilla hästis så otroligt mycket. Var jätte orolig hela helgen över att hon frusit. 12 grader på natten och regn på det, uuuusch stackars min flicka. Inte för att jag egentligen tror att hon har frusit för hon börjar redan få tjock päls. Bjöööörn. Men från och med nu blir det täcke på.

 

Kommentera här: