hoppträning 9/10/14

Okej, utvärdering av dagens hoppträning.
Det gick sådär, okej, lagom, lite bra, eller bara bra punkt. Det har väl gått bättre, men det gick endå sådär helt lite pytte bra.
Hon var inte riktigt fram, utan stretade emot lite men lyssnade endå och var kvick när jag bad henne gå framåt. Kanske inte jättekonstigt då vi tränade på kombinationer och alla hästar blev väldigt trötta. + att hon inte är rakad än. så ja, somsagt är det väl endå inte så konstigt att hon var lite mindre pigg än vanligt.
Hon tittade lite på något hinder men det gick över.

Fokuserar på det som gick bra och så tar vi nya tag nästa gång!
Varken film eller bild idag heller, sorry.

Skolan var bara bra. Torsdagar är alltid "få ont i huvudet och bli döv"-dagen. Vi har kör i slutet av dagen och alla dessa ljusa tjejröster tar kål på mina öron. Vi slutade 30 minuter tidigare så jag hade några tysta 20 minuter i korridoren helt för mig själv vilket var underbart.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av PH och sen ska jag sova. Helt slut är jag.

 




Kommentera här: