mellanlandar lite

Gick upp vid 9 idag och gick ner och åt frukost vid 10 ungefär. Fruktansvärt god frukost och jag åt det vanliga hihi... ljusa mackor med salami, melon, oboy och våfflor hehe. Har nog aldrig blivit så mätt på en frukost någonsin. Var inte ens hungrig när vi skulle äta igen vid 4. Hade kunnat hålla mig fram till kvällsmat nästan haha.

Har gått köpt lite kläder idag också. Visar allting jag har köpt här i stockholm på tisdag då jag kommer hem på måndagkväll. Imorgon ska jag köpa mer kläder och ett par nya skor ska jag få med mig hem också.

Är så fruktansvärt arg på mig själv för att jag glömde kameran hemma, förståååår ni?! Hur kan man ens glömma en sån viktig sak. Hade kunnat få jättefina bilder ju..

Vi hade tänkt gå på sommarkrysset ikväll på gröna lund men inträdet fördubblades nu vid 8 och det hade kostat ca 600:- för oss att gå in. Så fruktansvärt ovärt eftersom att vi antagligen inte hade kunnat se någonting pga allt folk.
Så vi vet inte riktigt vad vi hittar på resten av kvällen. Ut går vi iallafall.

Haha detta var nästan det bästa jag sett idag, snälla låt det bli fler sånnahär. 

Kommentera här: