dag 1

Konstigt nog var det inte alls jobbigt att gå upp ur sängen idag. Men antar att min kropp blev lite chockad och tröttheten kom ikapp mig.
Runt 11 var vi framme i huvudstaden och gick direkt till hotellet för att lämna väskorna. Efter det ville farmor bjuda oss på lunch. Jättefin resturang hade hon valt, och dyrt var det med.. usch vad dåligt samvete man får haha aja tack famor (världens coolaste farmor) Hon kan ju stockholms kollektivtrafik bättre än vad vi gör och en ipad har hon också haha.

Efter lunchen åkte vi tillbaka till hotellet och däckade i sängarna. Oj vad trött jag var. Men vid 6 gick vi till plattan/sergels torg whatever och kollade bl.a på bio. "into the storm" såg vi och jävlar vilken film! Jätte spännande och ja jag grät till den filmen också.. Tror seriöst jag skulle kunna gråta till postis per också. Filmer får mig alltid att gråta. Men en riktigt sevärd film, nästa film får nog bli "lucy" eller någon annan film som handlar om någon labyrint, hittar inte namnet på den men den verkar också bra.

Nu ligger jag iallafall här i den underbara hotellsängen och nu ska jag ta och släcka lampan och sova. Imorgon väntar hotellfrukooooooooost.

 

HAHAHA och ni anar inte vilken hjärtattack jag fick när jag såg detta ^ herregud vad verkligt det såg ut

Kommentera här: