grattis få födelsedagen gumman

hej på er! Dagen idag var jättebra, jag var väldigt glad genom hela skoldagen haha. Inte för att jag inte brukar vara glad i skolan. Skrattar jämt.
Min kompis ska sälja sina skor och dom är såå snygga så jag hade tänkt köpa dom. Går i dom i skolan imorgon och känner efter. Dock lutar det väldigt mycket åt att jag köper dom haha. Kan inte hålla mig.

Ridpasset idag gick bara bra. Hon var lite konstig i traven i högervarvet, men vi löste det på slutet och avslutade med att länga och korta galoppen runt fyrkantsspåret.
Idag var även första natten inne för henne. La in helt nytt fräscht och fint spån och Bonnie ÄLSKAR spån. Hon älskar att lukta på det och hon älskar allt som har med spån att göra. Så hon rullade sig såklart det första hon gjorde. Nu står hon där ingosad i fleecetäcke och hö.

Men idag är det ingen vanlig dag, FÖR IDAG ÄR DET BONNIES FÖDELSEDAG. Min älskade, älskade lilla ponny. Älskar henne något fruktansvärt mycket även fast hon omdevetet försöker kasta av mig ibland, trampa mig på fötterna eller helt plötsligt vägra gå framåt haha. Hon har sina bra sidor också.
Åh, tycker om henne så mycket <3

 

Kommentera här: