28/29 okt

hej på er!
Igår blev den en sväng ut på kvällen runt 5, eller kväll var det ju egentligen inte. Det bara känns som kväll bara för att det är mörkt vid 6. Snart blir det mörkt vid 5 och man typ "jahopp, ska vi sova nu eller?". Jättetråkigt med mörker, så trist och man ser ingenting. Nepp, jag gillar det inte. Men bara att ta sig igenom det haha. Men hösten och vintern är ju bara alltför mysiga.
Innan uteritten knoppade jag B's man och fotade henne lite. Vackravackra skapelse.

Idag ska hon skos med den nya hovslagaren. Blir alltså ingen ridning, möjligtvis att jag skrittar ut lite. Vet inte hur jag gör.

Har suttit hela förmiddagen och läst, läst, läst och läst. "Dressyr med Kyra". Väldigt lärorikt och nu längtar jag tills imorgon så jag kan rida och testa sakerna Kyra lärt mig haha.

Kan ju bara säga att jag älskar, älskar, älskar lov. Man får njuta av dagarna mer. I skolan sitter man bara inne i klassrummet med datorn och missar att andas höstluften. Men det han man all frihet till att göra nu och det är så härligt.

 
 




Kommentera här: