too much information

1. Vad har du på dig? - mjukis och pappas tröja haha.

2. Har du någon gång varit kär?- ja.

3. Har du någonsin haft en hemsk breakup? - Nej.

4. Hur lång är du? - 167cm :(

5. Hur mycket väger du? - någonstans mellan 0-100 kg.

6. Har du tatuering? - nepp

7. Har du någon piercing? - öronen

8. Favorit tv-program? - svampbob alla dagar i veckan.

9. Favoritband? - 1D såklart

10. Något du saknar? - RIDA

11. Favoritlåt? - Oj den var svår, har ingen speciell favoritlåt.

12. Hur gammal är du? - fjortis i några månader till.

13. Favoritfärg? - vinröd eller marinblå.

14. Vad gör du när du är ledsen? - Jag är väldigtväldigt sällan ledsen, men när jag väl är det så lyssnar jag på deppig musik och tycker synd om mig själv haha.

15. Hur lång tid tar det för dig att duscha? - Ingen aning, det är ju inte direkt så att jag tar tiden. Men det beror på om jag duschar håret också eller bara kroppen.

16. Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgnarna? - Kan variera väldigt mycket, 30 min kanske?

17. Den senaste grejen som fick dig att gråta? - Oj, jag gråter typ aldrig så jag minns inte. Kanske någon film eller nått hehe.

18. Senaste gången du sa att du älskade någon? - Sa till mamma att jag älskade henne igår haha <3<3

19. Senaste boken du läste? - min gamla dagbok som jag skrev i för några år sedan, skrattade så jag fick ont i magen kan jag säga. Det var det roligaste på länge :')

20. Senaste program du såg? - Program?? ingen aning men kollade på frozen nyss med min lillebror.

21. Senaste personen du pratade med? - min lillebror

22. Vad känner du för senaste personen du pratade med? - pusspuss bäbis

23. Favoritmat? - farmors mat <3<3 Jag älskar allt som har med mat att göra, men farmors mat älskar jag extra mycket.

24. Ett ställe du vill åka till? - oj massssaa.

25. Senaste stället du va på? - är hemma nuuu

26. Har du en kändiscrush? - harry styles

27. Senaste du pussade? - min lillebror eller nått, annars bonnie eller... hehe

28. Favorit instrument? - gittaaaaaarrrrrr

29. Senaste sport du utövade? - ridning

30. Senaste låten du sjöng? - sjunger hela tiden så jag vet inte

31. Senaste personen du va med? - I don't know how jag ska tolka this fråga, sitter bredvid min lillebror nu iallafall.

 

Kommentera här: